Anunt de recrutare

Nr. 215/POCU/20.08.2020 

Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud-Vest Oltenia organizeaza concurs pentru ocuparea a 4 posturi de experti selectie planuri de afaceri, in cadrul Proiectului „Infiintarea de intreprinderi sociale in regiunea sud-vest Oltenia”, cod SMIS 128463, in perioada 01.09.2020 – 30.09.2020.
1) Expert 1 Selectie Planuri de Afaceri, ce are statutul de reprezentant al mediului de afaceri local, din regiunea Sud Vest Oltenia
Descrierea postului – atributii principale
– Verifica conformitatea adiministrativa si eligibilitatea Planurilor de Afaceri, in baza Anexei 12 – Grila de verificare a conformitatii administrative si eligibilitatii, din cadrul Metodologiei de selectie a Planurilor de afaceri, elaborata in cadrul proiectului;
– Intocmeste solicitari de clarificari, dupa caz si verificarea acestora;
– Completeaza si semneaza Anexei 12;
– Colaboreaza in stransa legatura cu Coordonatorul echipei de evaluare si cu membrii Comisiei de evaluare;
– Participa la intocmirea documentelor de raportare privind etapa pentru care este nominalizat.
Conditii de participare
– Studii superioare tehnice / economice / juridice, absolvite cu diploma de licenta;
– Experienta specifica in domeniul pe care il reprezinta de minim 6 ani;
– Experienta in scrierea / implementarea a minim 3 proiecte cu finantare nerambursabila;
– Angajat / reprezentant al mediului de afaceri din regiunea Sud – Vest Oltenia.
2) Expert 2 Selectie Planuri de Afaceri, ce are statutul de reprezentant al mediului de afaceri local, din regiunea Sud Vest Oltenia
Descrierea postului – atributii principale
– Realizeaza Evaluarea Calitativa a Planurilor de Afaceri – criteriul I „Contributia intreprinderii sociale la atingerea obiectivelor POCU 2014- 2020” (Anexa 13 – Grila de evaluare calitativa, din cadrul Metodologiei de selectie a Planurilor de afaceri);
– Intocmeste solicitari de clarificari, dupa caz si verificarea acestora;
– Completeaza Criteriul I aferent Anexei 13;
– Colaboreaza in stransa legatura cu Coordonatorul echipei de evaluare si cu membrii Comisiei de evaluare;
– Participa la intocmirea documentelor de raportare privind etapa pentru care este nominalizat.
Conditii de participare
– Studii superioare tehnice / economice / juridice absolvite cu diploma de licenta;
– Experienta specifica in domeniul pe care il reprezinta de minim 6 ani;
– Experienta in scrierea / implementarea a minim 3 proiecte cu finantare nerambursabila;
– Angajat / reprezentant al mediului de afaceri din regiunea Sud – Vest Oltenia.
3) Expert Selectie Planuri de Afaceri, ce are statutul de reprezentant al sectorului economie sociala, din regiunea Sud Vest Oltenia
NOTA:
Statulul de reprezentant al sectorului economie sociala trebuie sa fie in conformitate cu prevederile Legii nr. 219/2015 privind economia socială, art 3 alin a-f, intreprinderi sociale atestate, intreprinderi sociale de insertie).
Descrierea postului – atributii principale
– Realizeaza Evaluarea Calitativa a Planurilor de Afaceri – criteriul II „Contributia intreprinderii sociale la temele secundare POCU 2014-2020” (Anexa 13 – Grila de evaluare calitativa, din cadrul Metodologiei de selectie a Planurilor de afaceri);
– Intocmeste solicitari de clarificari, dupa caz si verificarea acestora;
– Completeaza Criteriul II aferent Anexei 13;
– Colaboreaza in stransa legatura cu Coordonatorul echipei de evaluare si cu membrii Comisiei de evaluare;
– Participa la intocmirea documentelor de raportare privind etapa pentru care este nominalizat.
Conditii de participare
– Studii superioare tehnice / economice / juridice, absolvite cu diploma de licenta;
– Experienta specifica in domeniul pe care il reprezinta de minim 6 ani;
– Experienta in scrierea / implementarea a minim 2 proiecte cu finantare nerambursabila;
– Angajat / reprezentant al sectorului economie sociala din regiunea Sud – Vest Oltenia.
4) Expert Selectie Planuri de Afaceri, ce are statutul de reprezentant al institutiilor financiare bancare sau nonbancare din regiunea Sud Vest Oltenia
Descrierea postului – atributii principale
– Realizeaza Evaluarea Calitativa a Planurilor de Afaceri – criteriul III „Bugetul proiectului si sustenabilitatea financiara” (Anexa 13 – Grila de evaluare calitativa, din cadrul Metodologiei de selectie a Planurilor de afaceri).
– Intocmeste solicitari de clarificari, dupa caz si verificarea acestora;
– Completeaza Criteriul III aferent Anexei 13;
– Colaboreaza in stransa legatura cu Coordonatorul echipei de evaluare si cu membrii Comisiei de evaluare;
– Participa la intocmirea documentelor de raportare privind etapa pentru care este nominalizat.
Conditii de participare
– Studii superioare economice, absolvite cu diploma de licenta;
– Experienta specifica in domeniul pe care il reprezinta de minim 6 ani;
– Experienta in analiza calitativa a dosarelor de credit.
– Angajat / reprezentant al unei institutii financiare bancare sau nonbancare din regiunea Sud – Vest Oltenia.
Documente necesare depunerii dosarelor
1. Cerere de inscriere, Informare si Acord privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date – modele ce vor fi furnizate de catre Asistentul Manager, la momentul depunerii dosarului de concurs;
2. Curriculum Vitae in format european;
3. Documente care atesta vechimea in munca:
– Copie dupa carnetul de munca (incluzand vechimea in munca pana la data de 31.12.2010 – daca este cazul)
SAU
– Extras din REVISAL, eliberat de ITM, care sa ateste vechimea in munca si in specialitate, pentru perioada cuprinsa intre 01.01.2011 si pana in prezent;
SAU
– Adeverinta eliberata de Angajator.
4. Documente care atesta experienta solicitata si statutul vizat
Pentru categoriile de experti mentionati la punctele 1), 2) si 3):
– Adeverinta eliberata de Angajator / Colaborator, care sa prevada experienta solicitata si statutul entitatii pe care o reprezinta.
SAU
– Fise de post si/sau Adeverinte si/sau Recomandari privind proiectele cu finantare nermbursabila in care a fost implicat.
Pentru expertul mentionat la punctul 4):
– Orice document care sa includa experienta solicitata.
5. Cazier judiciar;
6. Copie dupa cartea de identitate/buletinul de identitate;
7. Copie dupa actul (diploma) de studii;
9. Copii dupa diplome si certificate de absolvire curs / programe de formare profesionala.
Documentele in copie, necesare pentru dosarele ce vor fi depuse, vor fi insotite de originale sau copii legalizate, pentru proba autenticitatii.
Dosarele se vor depune la sediul Agentiei pentru Dezvoltare Regionala Sud-Vest Oltenia, Craiova, str.Aleea Teatrului nr.1, telefon 0722397737, in perioada 21.08.2020 – 28.08.2020. Persoana de contact este d-soara Cristina Petre – Asistent Manager.
Conditii de selectie a expertilor
1. Aprobarea dosarului de candidatura – in urma verificarii documentelor depuse si a indeplinirii conditiilor solicitate.
2. Sustinere interviu de selectie, in data de 29.08.2020, ora 11.00 (doar candidatii ale caror dosare au fost aprobate).
Manager proiect
Cristina Mihalschi

 

Descarcă anunt recrutare experti selectie planuri de afaceri